سلام خانوما شما ها مای بی بی سایز ۴ چندمیگیرین؟؟

۸ پاسخ

خدالعنتشون کنن ک این همه باز گرون کردن درسال چندبار اخه😭

۳۸ تایی ۳۵۰ تومن مارک مای بی بی

من جان ببه میگیرم ۴۰ تایی ۴۹۸ تومن

۱۲تایی
۱۴۰تومن

خیلی باز گرون شده ۶۲تایی گرفتم الان سایز ۴ .۶۰۰ تومن شده😭😭😭
تعداد کم ۳۵۰

۳۶۰ تومن ۳۴ تایی

من ۸ تایی میگیرم ۹۰ ت

۱۴۵ گرفتم دو روز پیش

سوال های مرتبط

مامان مهدیار۱۳)آدریَن مامان مهدیار۱۳)آدریَن ۵ ماهگی
مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی
مامان ماه‍🌙‍لین جانم مامان ماه‍🌙‍لین جانم ۱۳ ماهگی