سلام.تیروئید توی بارداری باید چندباشه؟

۴ پاسخ

واسه من ۲۲ بود خیلییییییی بالا بود ب لطف خدا باردار شدم نگران نباش قرصتو بخور مشکلی پیش نمیاد منم دارم میخورم البته خارجی

من بعد دخترم متاسفانه تیروئید کم کار شد ولی اهمیت ندادم بش تا الان واسه اقدام گفت خیلی افتضاحه دیگه باید قرص بخوری رو 9مال من

نترس خطرناک نیست باید کنترل بشه اگه کم کار باشی

زیر ۳

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🫠🫠🫠 مامان 🫠🫠🫠 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علیهانم 💙 مامان علیهانم 💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری