خیلیم عالیه من بچه ی اولم ۲۰هفته جای اینکه بره بالااز۳۱رسیدبه ۲۸اونم شکمی دهانه رحمم یک سانت بازبودالان برای شماخوبه من ۱۸هفته ۳۱ بودم
طول سرویکس فقط ت انومالی مشخص میشه؟
ت ان تی مشخص نیست؟
بالای ۳۰ دیگه خوبه
دخترا من طول سرویکس کی میگن واسه تشکیل قبل به من نگفتن یا ننوشته
کمتر از ۳۰ نباید باشه فکر کنم ۳۴ تو هفته شما خوبه
نه خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.