خانما طول سرویکس ۳۴ خطر داره یا ن باید چندباشه؟

۶ پاسخ

خیلیم عالیه من بچه ی اولم ۲۰هفته جای اینکه بره بالااز۳۱رسیدبه ۲۸اونم شکمی دهانه رحمم یک سانت بازبودالان برای شماخوبه من ۱۸هفته ۳۱ بودم

طول سرویکس فقط ت انومالی مشخص میشه؟
ت ان تی مشخص نیست؟

بالای ۳۰ دیگه خوبه

دخترا من طول سرویکس کی میگن واسه تشکیل قبل به من نگفتن یا ننوشته

کمتر از ۳۰ نباید باشه فکر کنم ۳۴ تو هفته شما خوبه

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان علیهانم 💙 مامان علیهانم 💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آراکو مامان آراکو هفته سی‌ام بارداری
مامان 🩷ماهلین🩷 مامان 🩷ماهلین🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان nini مامان nini هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان ساداتی مامان ساداتی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فِنچ مامان فِنچ هفته بیست‌ودوم بارداری