سلام کسی تو ماه هفتم لکه بینی داشته من خیلی میترسم

۷ پاسخ

منم الان یه ماهه لک بینی دارم قط نمیشه با وجود شیاف

شیاف چی

گاهی اتفاق میوفته بخاطر تغییرات هورمونی
یدونه شیاف بزار بعد برو دکتر

اره صبح تو اداره رفتم دستشویی دیدم کمی لکه دارم خیلی میترسم خودشم دوقلو باردارم

لکه بینی داری؟

عزیزم حتما بروووو دکتر

برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۶ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۹ ماهگی