۸ پاسخ

فقط پنتوپرازول 40 بخور صبح ناشتا من رفتم دکتر هم یوبو
ست رفع شد هم حال تهوع کمتر شد هم سردرد نون خشک بدتر میشه معده ترش می
کنی اصلا نخور برو دکتر بنویسه

نان خشک بخور

آدامس درمان دردشه من همین کارو میکنم راحت هم شدم

برو دکتر واست قرص مینویسه
با،خودت میگی چرا تا الان زجر کشیدم تحمل کردم

اول سعی کن طاق باز به سمت راست نخابی .

سعی کن تا میتونی تحمل کنی و قرص نخوری، قرصا بالاخره یه عوارضی دارن

شکیبایی😂 من همچنان همین مشکل رو دارم

با دکترت مشورت کن صبح ناشتا پنتوپرازول بخور شبا هم فاموتیدین

سوال های مرتبط

مامان ٢نون خامه اي💕💝 مامان ٢نون خامه اي💕💝 ۶ ماهگی
مامان دیار🌱✨ مامان دیار🌱✨ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری
مامان عسل 🍓 مامان عسل 🍓 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۵ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۵ ماهگی