۷ پاسخ

منم اینطوریم

عزیزم تو بارداری اگه زیاد تقلا کنی ترشح زیاد میشه سعی کن بیشتر استراحت کنی

من از دکترم پرسیدم گفت طبیعی میتونه باشه تا مقدار کمش

اره منم همینجورم بعدش انگار گچ اب کردن تو لباس زیر ریختن

نمیدونم منم همینجوری میشم کار خونه کنم دو سه تا شورت باید عوض کنم

دیگع وقتی ایستاده باشیم میریزن منم همینطورم

خب نباید کارکنی زیاد سرپانمون

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان انامیس میناب مامان انامیس میناب ۵ ماهگی