چه مایعی واسه شستن لباس نوزاد پیشنهاد میدین

۱۰ پاسخ

اکتیو ابی عالیههههه

اکتیو آبی وپینو صورتی خیلی خوشبووخوبن

من شوینده محصولات پینو گرفتم
شیشه شیرش هم پینو هست

تصویر

من محصولات پینو خریدم خیلی خوبه رایحه ملایمی داره

هرکدوم که بوش کمتر باشه
حالا الان میخوای بشوری هرچی میزنی بزن بوش میپره تا زایمان
اما وقتی به دنیا اومد شوینده مخصوص بچه هارو بگیر
اگه مثل واسه خودمون بو داشته باشه برای ریه هاشون خوب نیست

فیروز، پینو، امو اینا خوبن

فیروز خوشبو

پینو
و اینکه هیچ وقت پودر نگیر

فیروز ابی یا صورتی هم خوبه

اکتیو آبی یا صورتی

سوال های مرتبط