۲ پاسخ

من تازه شروع کردم
ولی ۵شیرست
تو صبحانه ازش استفاده میکنم
قاطی تخم مرغ و فرنی و چیزهای دیگع

من ۳ شیره الان استفاده میکنم ولی دخترم‌زیاد استقبال نکرد

سوال های مرتبط

مامان تِکین مامان تِکین ۱۷ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۰ ماهگی
مامان آقای‌ِنی‌نی💙 مامان آقای‌ِنی‌نی💙 ۲ سالگی
مامان نهال مامان نهال ۱۱ ماهگی
مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی
مامان جانا مامان جانا ۱۴ ماهگی
مامان آینور 💗 مامان آینور 💗 ۱۱ ماهگی