کسی این آد ها میده بچش من بجا آدسول این میخام بدم
خوبه

تصویر
۵ پاسخ

منم ازین میدم طعمشو پسرم دوست داره

دختر منم اینو میخوره طعمش رو دوست داره میخوره بوی رانی میده 🤩

اره پسر من فقط اینو میخوره عالیه

طعمش خیلی قوی هست پسر من نمیخوره اینو

پسرمن خیلی دوسش داره
دکترش گفته بود این برند از بقیه بهتره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۱۵ ماهگی