۴ پاسخ

من گهواره برقی گرفتم برند کیدیلو فعلا که راضیم ۸۵۰۰ گرفتم

بنظرم نگیر منم دخترم تا دو ماهگی خیلی گریه میکرد همه میگفتن ننو بگیر منم دوست نداشتم به خونه پیچ بزنم دیگه تا اومدم فکرامو بکنم دو ماهش شد خوب شد دیگه 😅

منم از سیسمونی مرتضی اشرفی گرفتم ۲۳۰۰ تو اینستا هم پیج دارن

من‌حضوری از شهرخودمون‌گرفتم ۲۶۰۰

سوال های مرتبط

مامان جو جو مامان جو جو هفته سی‌ام بارداری
مامان آقا مهیار🧿❤️🥺 مامان آقا مهیار🧿❤️🥺 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان مامان نویان ۴ ماهگی
مامان علی مامان علی ۵ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۳ ماهگی