۹ پاسخ

واسه همه نیس ک منم نزدم اکثر اونایی ک بارداری پرخطر دارن یا امکان زایمان زودرس دارن میزنن

هفته 33بزن

من تو ۳۰ هفته زدم

دکتر من ۳۴ هفته تمام برام نوشت زدم

ممنونم خانمااا😍😍😍

من امروز زدم

واسه کسای ک خطر زایمان زود رس دارن

اگه مشکوک به زایمان زود رس داشته باشی مینویسن.

امپول ریه چیه

سوال های مرتبط

مامان 𝒩ℐℋ𝒜𝒩🩷🐣 مامان 𝒩ℐℋ𝒜𝒩🩷🐣 ۶ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۱۲ ماهگی