خانماامپول ریه روچن هفته میزنن

۵ پاسخ

بستگی داره اگ مشکلی پیش بیاد احتمال زایمان باشه میزنن

از ۳۱هفته به بعد
من ۳۲هفته زدم

فکر نکنم همه این آمپول رو بزنن!

من دیشب دکتر عمومی بهم دگزا داد برا سرماخوردگی و تشکیل ریه جنین
دکتر خودمم اجازه داد بزنم
تو ۳۵هفته ام

۲۹

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۲ ماهگی
مامان المیرا مامان المیرا ۶ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان کودک مامان کودک هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دیارا 💕 مامان دیارا 💕 ۱۲ ماهگی
مامان bigboy❤️ مامان bigboy❤️ ۱۱ ماهگی
مامان علی مامان علی ۴ ماهگی
مامان دلوین❤️ مامان دلوین❤️ ۹ ماهگی
مامان شاهان و آیهان مامان شاهان و آیهان ۵ ماهگی