سلام
امپول ریه چن هفته میزنن؟!

۷ پاسخ

به من گفت دوشنبه بیابزن

بستگی داره که دکتر چه وقتی احتمال زایمان زودرس بده اونوقت تزریق میکنن ماه ۷و۸ دیگه زودرسه اون موقع ها میدن، من خودم ۳۱هفته دکتر بهم داد چون سرویکسم کم بود و درد و ترشح موکوسی داشتم ولی همون‌طور ک میبینی تا الان بدنیا نیومده ۵روز دیگه باید بیاد یا بستری و آمپول فشار 😭

۲۸ به بعد

من که نزدم عزیزم

من به خاطر زایمان زودرس 28 هفته زدم دوتا

من بارداری قبلی ۳۰ هفته زدم ایندفعه نداد

تو اکثرا از ۳۱ هفته شروع میشه تا ۳۴

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۴ ماهگی
مامان المیرا مامان المیرا ۶ ماهگی
مامان 𝒩ℐℋ𝒜𝒩🩷🐣 مامان 𝒩ℐℋ𝒜𝒩🩷🐣 ۶ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان کودک مامان کودک هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دیارا 💕 مامان دیارا 💕 ۱۲ ماهگی
مامان bigboy❤️ مامان bigboy❤️ ۱۱ ماهگی
مامان دلوین❤️ مامان دلوین❤️ ۹ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان جانان و ژوان مامان جانان و ژوان ۱۰ ماهگی
مامان هیرک و تو دلی مامان هیرک و تو دلی ۹ ماهگی