خانوما انقباض یعنی چی؟

۴ پاسخ

اتفاقا من شنبه از دکترم پرسیدم گفت شکمت سفت بشه بعد یهو شل بشه بعد از چند دقیقه دوباره سفت و دوباره شل اگه فاصله ها منظم باشه مثلا هر یه ربع هر۲۰ دقیقه خطرناکه چون علائم زایمانه حالا منه بیچاره از صبح بچه هی خودشو پایین سفت میکنه منم میترسم نکنه انقباض باشه کی تموم میشه این ۹ ماه من یه زره رنگ آرامش رو ببینم

نمیدونم نمیخامم بدونم چون نمیخام باز به خودم استرس بدم 🤣🤣

خخخخ یعنی اینکه دردت بگیره مثل پریودی ولی پریودی ول نمیکنه ولی انقباض ول میکنه و ب صورت منظمع

ی چیز چرت منم نفهمیدم چیه

سوال های مرتبط

مامان مهرسا سادات مامان مهرسا سادات هفته سی‌وششم بارداری
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان مینل مامان مینل ۱۰ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان إلآی مامان إلآی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان میران مامان میران هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان احسان مامان احسان روزهای ابتدایی تولد