مامانا کیا قرص روفولیک مصرف میکنن ؟

۱۰ پاسخ

من میخورم دکتر داده

راستی مامانای هم هفته من شمام فقط همین قرص رو مصرف میکنید یا مولتی ویتامین و قرصای ویتامین دیگه ام مصرف میکنین؟؟

آره عزیزم من استفاده میکنم البته همراش اینوفولیک کوالی فول هم استفاده میکنم 🤭

اره حتمابخور

روزی۱دونس فرقی نمیکنه کی بخوری ولی برای جنین خیلی مهم بایدروزی۱دونه دیگ بخوری

ن بابامن خیلی وقته میخورم قبل بارداری

من مصرف میکنم ب جایه اسید فولیک

اینم تقریبا اسید فولیک و فولاد وید زیاد داره
میگن چاق کنندس خواستم ببینم کی مصرف کرده چجوریه روش

من استفاده میکنم صورتیشد

من اسید فولیک میخورم چی هست

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار قصد بارداری
مامان 🩵🩵🩵 مامان 🩵🩵🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری