خانما اسم دختر برفا چطوره ؟!!!!!

۲۰ پاسخ

من دوس ندارمش

اسم بارانا شنیدیم ولی اخه برفا؟
مثلا من بزارم تگرگا یا بادا

خیلی خاص و قشنگه اتفاقا اسمی که کمتر همه پسند باشه شیک تره

روی برفا یه نقطه بزاری میشه برقا
بنظر من هم جالب نیست

من دوستش ندارم

ابرا و بارانا داریم ولی برفا نشنیدم

من نمی‌پسندم 👎🏻

ابرا نورا اینا بهتره برفا نشنبدم تا حالا ولی هرجورم خودت دوسداری گلم

بنظرم قشنگ نیس و یخورده بزرگتر ک بشه ب تمسخر صداش میکنن و خودش ناراحت میشه

جالب نیس بنظرم

به نظر من جالب نیست

معنیی غیر از برف داره ؟ شاید به زبان دیگه جالب باشه

نظر خودت مهمه گلم

جالب نیست با احترام

ابرا قشنگتره

ببخشید نمیپسندم

ببخشید ولی من میگم قشنگ نیست

یلد کولرآبی میفته آدم

من دوس ندارم

من دوست ندارم ولی اگر خودت دوست داری خب مشکلش چیه بذاری

سوال های مرتبط

مامان مامان سیندرلا مامان مامان سیندرلا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ارتین. کاران مامان ارتین. کاران هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوقی🌰 مامان فندوقی🌰 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلوین🥰 مامان دلوین🥰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مَها❤️ مامان مَها❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ارتین. کاران مامان ارتین. کاران هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلسا مامان دلسا ۸ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۸ ماهگی