سلام اسم دختر دلوین چطوره؟

۷ پاسخ

قشنگه. اما اسم توی این سبک مثل دلوین، ماهلین، دلین و سلین و.... زیاد شده. من ترجیحم اسمیه ک تلفظش راحت تر باشه.

منم یکی از گزینه هام دلوین بود ولی ترجیح میدم اسمی بزارم ک کمتر باشه

قشنگه

قدیمی

عالی است

معنیش دلربا و رباینده دل و عشق هست
اگه بچم دختر باشه اسمشو میذارم دلوین خیلی قشنگه😍❤️

قشنگه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی