قشنگه. اما اسم توی این سبک مثل دلوین، ماهلین، دلین و سلین و.... زیاد شده. من ترجیحم اسمیه ک تلفظش راحت تر باشه.
منم یکی از گزینه هام دلوین بود ولی ترجیح میدم اسمی بزارم ک کمتر باشه
قشنگه
قدیمی
عالی است
معنیش دلربا و رباینده دل و عشق هست
اگه بچم دختر باشه اسمشو میذارم دلوین خیلی قشنگه😍❤️
قشنگه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.