شماهم نوزادتان شکمش بزرگه؟

۳ پاسخ

اره منم یجورای انگار برامدگی داره باد داره شربت گریپ میکسچر خارجیو میدمش..

آره.

انگار نفخه

سوال های مرتبط

مامان سهیل مامان سهیل ۱ ماهگی
مامان فاطمه خانم مامان فاطمه خانم ۱۲ ماهگی
مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی
مامان آکای مامان آکای ۸ ماهگی