علت برف زبان نوزاد چیه؟ک

۹ پاسخ

سیستم ایمنیش ضعیفه اگه سینه خودت و میدی قطره نیستاتین بگیر بزن هم به سر سینت هم به بچت بده

تازگیا دستاشو میخوره ۳ماهشه ممکنه از این باشه؟
مثلا دستش آلوده باشه

تو لپش سقف دهنش زبانش نگاه کن اگ سفید هست و با کشیدن گاز استریل آروم پاک نمیشه برفک
داروش نیستاتین هست دختر من گرفت برفک شدید
دکتر گفت هر ۶ ساعت رو گوش پاک کن بریز بکش اون قسمت ها وقتیم کامل رفتن تا دو سه روز ادامه بده
ولی من روزی یکی دو بار انجام می‌دادم طول کشید تا بره ولی تو سر وقت انجام بده زود میره

از پد سینه استفاده کنم؟

سینه توبازبزار هوابخوره رطوبتم عاملشه

چیز آلوده تو دهانش رفته مثل شیشه شیر

سینتو میشوری؟

سرشیشه شیرش

له شدن دهانش

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان قند❤️ مامان قند❤️ ۱۵ ماهگی
مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی
مامان دیان مامان دیان ۷ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۱۰ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی
مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته دهم بارداری
مامان ارشا مامان ارشا ۱۶ ماهگی
مامان دلماه مامان دلماه ۱۵ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی