اینو واسه آویز پستونک گرفتم😍

تصویر
۵ پاسخ

چشات پرنور.فدای تو مهربون

من از اينا خوشم مياد

تصویر

مبارکش باشه خوشگله.ولی خیلی مراقب باش که خدایی نکرده یه وقت پاره نشه بیفته تو دهن بچه یا خدایی نکرده بعدن بچه که کمی بزرگتر شد پاره کنه وبخوره.همیشع مراقب باش.

خیلی خوشگل عزیزم، مبارکت باشه...😍😍
اما به نظرم بچه رو اذیت میکنه، این همه مهره، روی بدن لطیف بچه شاید خوشایندش نباشه.
کاش از این بند پستونکهای مایا که لطیف هستند می‌گرفتید.

عزیزم چه نازه🥰
قیمتش چقدره؟

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان قمر♥️🎀 مامان قمر♥️🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری