خانما وکس مشکلی نیست تو بارداری؟

۵ پاسخ

نه مشکلی نداره

نه مشکلی نیست فقط چون ریشه موها ضخیم شده دردش بیشتره

اگه مشکلی نداری نع بد نیست

من که انجام دادم فکر نکنم مشکلی باشه

ن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان زهرا و داداشی مامان زهرا و داداشی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هانِل مامان هانِل هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیهان و نویان مامان آیهان و نویان ۱ ماهگی
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهزیار مامان مهزیار هفته بیست‌ونهم بارداری