مامانا علائم رفلاکس چیه؟؟

۱ پاسخ

معمولا رفلاکس یا یک سالگی بر طرف میشه.دخترمن این علائم هارو داشت استفراغ هر بار شیر خوردن خس خس سینه سکسکه گرفتگی بینی

سوال های مرتبط

مامان کایان مامان کایان ۲ سالگی
مامان نیلای 
🌷 مامان نیلای 🌷 ۱۷ ماهگی
مامان نفسی مامان نفسی ۲ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۲ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ سالگی
مامان دلنیا مامان دلنیا ۱ سالگی
مامان لیاجان💋❤️ مامان لیاجان💋❤️ ۲ سالگی