۳ پاسخ

ضرری نداره خوبه

ن برای خودت نخور چون یکم ماهت بره بالاتر چاق میشی مخواییی چیکااار

خوبه نشاسته داره

سوال های مرتبط

مامان تو دلي مامان تو دلي هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخملوی من.... مامان دخملوی من.... هفته نهم بارداری