سنوم چطوره خوبه ؟؟؟؟🥺

تصویر
۴ پاسخ

چند هفته ای ب حساب انتی عزیزم

بنظرم وزنش کمه

همه چی خوب و طبیعی هست دیگه 🙂نگران چی ای

همه چیزت خوبه بچتم دوکیلو هفتاد گرمه سرش هم رو به پایین یعنی واژن هست

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان ۶ ماهگی
مامان سوژین🧸💖 مامان سوژین🧸💖 ۸ ماهگی
مامان نفس خانم🥰🫶 مامان نفس خانم🥰🫶 ۱۲ ماهگی
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان الیاس  💙🥰 مامان الیاس 💙🥰 ۷ ماهگی
مامان سناء مامان سناء ۱ ماهگی
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۲ ماهگی
مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سلین مامان سلین ۸ ماهگی
مامان حسام مامان حسام ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان آنیل ودُرسا مامان آنیل ودُرسا ۱ ماهگی
مامان پریا مامان پریا هفته سی‌وهشتم بارداری