این سنوم چطوره

تصویر
۵ پاسخ

فک کنم وزنش کم

کباب فیله مرغ، اگر بدتون نمیاد عصاره گوشت ، بذارید داخل شیشه توی یه قابلمه آب ، زیرشو کم کنید چند ساعت بپزه خودش آب میندازه و عصاره میده ، عاااالیه

وزنش کم نیست؟

چند هفته بت نگف

بهت نگفت که وزنش کم هست؟

سوال های مرتبط

مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان سناء مامان سناء ۱ ماهگی
مامان گیسو مامان گیسو روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سلین مامان سلین ۸ ماهگی
مامان حسام مامان حسام ۵ ماهگی
مامان ریزه مامان ریزه ۱۰ ماهگی
مامان انتظار مامان انتظار ۱ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان کیان 🩵 مامان کیان 🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری