سلام مامانا سنوم چطوره؟

تصویر
۴ پاسخ

خوبه گل

یه مقدار رشدش کمه سونو داپلر بده خونرسانی رو چک کن منم همینطوری بودم دکترم داپلر نوشت مقاومت شریانی داشتم

خوبه عزیز

باید سرویکس هم میزد
بقیش خوبع
فقط ببین صدک وزن ۲۵ هست میتونه بیشتر هم بشه خودتو تقویت کن

سوال های مرتبط

مامان گیسو مامان گیسو روزهای ابتدایی تولد
مامان انتظار مامان انتظار ۱ ماهگی
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان 🩵 مامان کیان 🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی
مامان مامان امین مامان مامان امین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسریم💙:) مامان پسریم💙:) هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پرنسس🧚‍♀️💖 مامان پرنسس🧚‍♀️💖 ۷ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۷ ماهگی
مامان ژیوان💙 مامان ژیوان💙 ۳ ماهگی