مامانا من ۱۲ سال پیش آمپول کزاز زدم تو حاملگی باید بزنم ؟؟؟

۷ پاسخ

من سال ۹۵ زدم خداروشکر میره برا بعد زایمانم

من ده سال پیش زدم، دکتر گفت بعد هفته 26 باید بزنی

ب من گف باید بزنی

بله عزیزم هر ده سال یه بار

آره عزیزم باید بزنی هر ده سال یکباره

آره ده سالگذشته باشه بایدبزنین

هر ده سال باید تمدید شه

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری