خانوما من۲۷سالمع .باید آمپول کزاز بزنم؟.
اول دبیرستان زدم فقط

۹ پاسخ

اره باید بزنی من قبل بارداری زدم

ارع به منم گف بایدبزنی

بارداری قبلیت نزدی؟

آره باید 25سال می‌زدی دیگ

من اصلا یادم نمیاد کی زدم
دوره دبیرستانمم میشه ۱۵،۱۶ سال قبل

منم بهداشت گفت۲۷هفتگی باید بزنی

اره باید بزنید

اره فککنم باید بزنی
منم دبیرستان زده بودم ،27 سالگی ازدواج کردم گفت باید بزنی

بله چون ده سال گذشته

سوال های مرتبط

مامان آریا و نی نی مامان آریا و نی نی هفته بیست‌وششم بارداری