شیر بادام به چه روش به بچه هاتون میدید؟؟

۲ پاسخ

میریزم تو لیوان نی دارش میخوره اابته حتما باید شیرینش کنم ک بخوره😐

با سرنگ و یه ساعت گریه کردن🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان 🧸ARSAM🤎 مامان 🧸ARSAM🤎 ۱ سالگی