۷ پاسخ

باید دستشو بگیری و مانعش بشی ک نزنه و بگی دست برای زدن نیست برای نازی کردنه ،بعد نازی کردنو بهش یاد بده

باید خشمو کنترل کرد بعد صبوری کنی بگی ما دوستیم ما نباید همدیگرو بزنیم منم حق ندارم تورو بزنم چون تو بچه ی منی و توهم منو نباید منو بزنی چون من مامانتم . اگه منو بزنی من ناراحت میشم دیگه نمیتونیم باهم بخندیم بازی کنیم ….
توی اینستا چندین پیج روانشناسی قوی کودک هست که همه ی آموزش های صحیح رو میذاره
این رفتارو هر وقت که تو رو زد بهش بگو و صبوری کن کم کم یاد میگیره و براش عادت میشه

چهرمو ناراحت نشون میدم بعد بهش میگم مامان رو که نمیزنن مامان نازه!!مامان واسه ت غذا میاره،بی بیتو عوض میکنه،باهات بازی میکنه،خوراکی میاره
مامان نازه مامان رو که نباید بزنیم،حالا بیا مامان بغل و بوس کن تا بریم بازی!!
بعد با ابراز پشیمانی میاد صورتمو بوس میکنه و یه بغل و میریم بازی که فراموش شه!!
الان جوری که تا خودش یه اشتباه میکنه سریع بدون اینکه بگم میاد لپامو بوس میکنه و یه بغل و ببخشید میگه!!
اگه ایستاده باشم هرجایی که قدش بزسه بوس میکنه ابراز پشیمانی از کارش!!الان خیلی خوب شده خیلی وقت ندیدم بزنه!!

تذکر ، جایگزین، و اطلاع از اینکه تو ناراحتی داری درد میکشی از این رفتارش ،
چندین بار اگه شده چند صدبار هم تکرار کرد ،
در بعضی مواقع هم باید دقیقا مشابه رفتار رو انجام داد....
چون بعضی وقتا نه جایگزین نه اطلاع نه تذکر نه جدیت هیچ تاثیر مثبتی نداره

علی هم از سر محبت و بازی میزنه یا موی منو میکشه

بی تفاوتی و حواسش پرت کردن

گریه کن الکی بگو دیگه دوست ندارم😂

سوال های مرتبط