دوستان چطوره وزنش؟؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

عالی خداروشکر

۲/۱۰۰ هست.کمتر ۳۲۱ یا بیشتر.
اگه کمتر باشه.یکم کم میشه وزنش
چون اینا ک ایجوری با اختلاف میزنن.اصن سونو دقیقی نیستن
ولی ایشالا ک بالا ۲ هست.

سونو گف وزنش کمه؟

عالی خداروشکر

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان بنیتا مامان بنیتا ۱۱ ماهگی
مامان 👼🏻sevin👼🏻 مامان 👼🏻sevin👼🏻 ۴ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐥💙 مامان جوجه رنگی🐥💙 ۱۳ ماهگی
مامان سوژین🧸💖 مامان سوژین🧸💖 ۸ ماهگی
مامان تودلیم مامان تودلیم ۶ ماهگی
مامان آوش♥️🫀 مامان آوش♥️🫀 ۵ ماهگی
مامان Joje🐣🩵 مامان Joje🐣🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری