بچه ها من درد های پریودی دارم ب نظرتون طبیعیه؟

۴ پاسخ

استراحت و احتیاط الان زوده برا نرم شدن دهانه رحم خیلی احتیاط کن

اره مخصوصا اگه جفت قدامی باشه
شکمت رو ببندوگرم نگه دار

طبیعیه
اگه بچه تکون میخوره اوکیه

من بعضی روز ی کمی میگیرم ولی سریع خوب میشه اکه مداوم نیست و با استراحت اوکی شه ب دکترت بگو شاید بهت شیاف داد

سوال های مرتبط

مامان اَمیر و اَبرا مامان اَمیر و اَبرا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کارن کوچولو🩵🥹 مامان کارن کوچولو🩵🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترکم💞 مامان دخترکم💞 ۶ ماهگی