۴ پاسخ

منم بعضی موقع ها میگیرم تپش

من ديروز دكتر بودم بهش گفتم گفت چكاپ برو دكتر قلب كه تو ماههاي بالا اذيتت نكنه و دچار نفس تنگي نشي

اگه خیلی زیاده ک به تنفست تاثیر داره به دکترت باید بگی ولی در حد کم طبیعیه
من اوایل داشتم با مراقبه و مدیتیشن خوب کردم

عزیزم عادی منم کل ویارم با تپش قلب شروع شد

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین روزهای ابتدایی تولد
مامان رهام مامان رهام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری