۹ پاسخ

منم دارم تو‌ بارداری دوقلویی تپش قلب بیشتر میشه البته

منم دارم دکتر واسه م نوشته برم دکترقلب ببینم از چیه

من هم دارم عزیزم چکاپ هم شدم کاملا طبیعی بود نگران نباش ولی به دکترت بگو

حتما دکتر برو تپش قلب نباید داشته باشی

من داشتم رفتم اکو گفت افتادگی دریچه میترال داری بااینکه بارها من نوارقلب و اکو داده بودم چون خیالم از سلامتیم راحت باشه هیچ مشکلی نداشتم ولی سر ی بحث بامادرشوهرم اینجوری شدم و چندماهه دارم عذاب میکشم و قرص میخورم و خیلی حس بدیه چون باکوچکترین چیز تپش قلبم شدید میشه حتی با حرف زدن عادی 😓

منم همینطورم
ولی همه چیم نرماله
نه کم خونی دارم ن هیچی
همه‌چی هم‌میخورم
ی سری علائم اکثرا طبیعیه ولی بازم‌با پزشک مشورت کن

صددرصد چون بچه ام تغذیه میکنه بدن ضعیف میشه

منم همين مشکل رو دارم از کم خونی است

منم مثل شمام ب احتمال زیاد ازکم خونیه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری