خانما کسی میدونه علت تپش قلب چیه ازعصره تپش قلب دارم

۴ پاسخ

حجم خون توی بدنت زیاد شده بخاطر همینه
اگر اذیت کننده شد نیازه دکتر بری ولی تا حدی طبیعیه

منم جدید خیلی داره اذیتم میکنه تپش قلب
من با آب و گلاب آروم میشم، تا برم دکتر
یکم آب و گلاب بخور آرامش‌بخش

به دکترت بهتره بگی

عادیه گاهی میاد و میره بخاطر خون رسانی ب جفت و جنینه

سوال های مرتبط

مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رهام مامان رهام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آرین قلبم مامان آرین قلبم ۲ ماهگی
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رویین🤰🩵 مامان رویین🤰🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری