حجم خون توی بدنت زیاد شده بخاطر همینه
اگر اذیت کننده شد نیازه دکتر بری ولی تا حدی طبیعیه
منم جدید خیلی داره اذیتم میکنه تپش قلب
من با آب و گلاب آروم میشم، تا برم دکتر
یکم آب و گلاب بخور آرامشبخش
به دکترت بهتره بگی
عادیه گاهی میاد و میره بخاطر خون رسانی ب جفت و جنینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.