علت تپش قلب چیه ؟؟؟ هر تپش قلبمو حس میکنم

۷ پاسخ

خیلی طبیعیه و اصلا نگران نباش
هم با بزرگ شدن جنین حجم ریه کم میشه و نیاز به اکسیژن زیاد میشه و هم اینکه خودش رشد جنین اکسیژن نیاز داره. اگر برات اذیت کننده شد به دکترت بگو

منم تپش قلب گرفتم بغضی وقتی از شدتش سرگیجه میشم

کاش فقط قلب من بود قلبم نی نیم هم همین جوری میزنه

منم همینطورم دکتر گفت طبیعیه سن بارداری بره بالا بیشتر هم میشه

منم همینطور همش طپش قلب دارم

منم یکی لز علائمم از همون اول که جنین تشکیل شد تپش قلب بود هنوزم دارم

منم 🥲

سوال های مرتبط

مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 ۹ ماهگی
مامان نی نی گل🎀 مامان نی نی گل🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیست‌ویکم بارداری