۳ پاسخ

دختر من رفلاکس پنهان دارو .امپرازول میدم بهش .از ۶ ماهگی فرنی خرما و نارگیل دادم خداروشکر تشدید نکرد .ماست هنوز ندادم

ماست پروبیوتیک میدم
خرما بشدت رفلاکسشو تشدید کرد نمیدم

پروبیوتیک ماجان بده .خرماهم از۶ماهگی

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۱۷ ماهگی
مامان آقا کیان 🥰😍 مامان آقا کیان 🥰😍 ۱۲ ماهگی
مامان آقا کیان 🥰😍 مامان آقا کیان 🥰😍 ۱۲ ماهگی
مامان آقا کیان 🥰😍 مامان آقا کیان 🥰😍 ۱۲ ماهگی