اولین فرنی که به بچت دادی؟

۶ پاسخ

سلام عزیزم خوبی تایپکای قبلتو‌ دیدم اپتامیل با ببلاک ای ار قاطی کردی رفلاکسش خوب شد؟

فرنی ساده با یکم نبات

ارد برنج
بعدش حریره

سیب ز مینی هویج و سبزیجات اولین بود
بعد میوه ها و بعد غلات رو شروع کردم خداروشکر هرچی بهش بدم رو میخوره

حریره بادام دادم اول

اول سیب زمینی دادم بعد حریره بادام

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان آیهان کوچولو🌙 مامان آیهان کوچولو🌙 ۱۴ ماهگی
مامان یزدان‌و یسنا مامان یزدان‌و یسنا ۱ سالگی