خانما
تجربه ی درد پهلو خفیف تو ۷ هفته داشتین ؟

۴ پاسخ

اره داشتم

اره طبیعیه

اگر خفیف چی نیست
آزمایش ادرار داری عفونت ادراری نداشتی چون من پهلو درد داشتم عفونت ادراری داشتم تکرر ادرار هم داشتم تو همون آزمایشات هفته اول متوجه شدم

اره منم اینجورم

سوال های مرتبط

مامان بهار مامان بهار هفته یازدهم بارداری
مامان ثنا مامان ثنا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته پانزدهم بارداری