بچها طول سرویکس ۳۵ برای هفته من خوبه

۶ پاسخ

عزیزم خوبه
فقط سعی کن پایینتر نیاد زیاد سرپا واینسا کارایی سنگین حتی ۲ کیلو باشه هم برندار انشاءالله به خیر و خوشی تموم شه

بنظرم سعی کن استراحت داشته باشی کارایی ک زیاد سر پاس رو انجام نده دستشویی فرنگی برو

برامنم 30 هست استرس گرفتم

شکمی انجام دادی یا واژینال

بله خیلی ام خوبه ولی رعایت تو داشته باش بار سنگین بلند نکن تحرک زیاد نداشته باش

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهراد مامان مهراد روزهای ابتدایی تولد
مامان آرمان مامان آرمان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۶ ماهگی