خانوما 15هفتگی جنسیت معلوم میشه؟؟

۱۵ پاسخ

16بری بهتره

بله معلوم میشه

واسه من اواخر هفته ۱۴ بازم احتمال داد
دیگه موندم تا همون آنومالی قطعی بگه 😅

من سونو ان تی مشخص نکرد برام گفت کوچولو هست
شانزده هفتگی رفتم سریع مشخص شد

من همون ان تی معلوم شد

به نظرم برای اینکه خیالت راحت شه ۱۶ هفته یا انومالی برو گلم
خیلی ها دیدم خطا داشته

اره من امروز رفتم🙂😁

بله من رفتم معلوم بود😍

اره عزیزم

معلوم‌نیست انومالی دقیق تره

بستگی ب پوزیشن بچه داره

من ۱۵ هفته رفتم گفت مشخص نیس اگه باشه هم دقیق نیس

بله میشه من رفتم

اره از این هفته به بعد معلوم میشه

من 14هفته رفتم قطعی گفت دختره

سوال های مرتبط

مامان عشقای من🩵🩵 مامان عشقای من🩵🩵 ۲ ماهگی
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان روژ مامان روژ هفته چهلم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان sedna💜 مامان sedna💜 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌ام بارداری