بچه ها آزمایش انتی من خوبه ؟

تصویر
۵ پاسخ

تا اونجایی من میدونم خوبه همه چی عزیزن

خیلی تاره

سلام عزیزم من آنلاین شاپ زدم و سیسمونی آوردم با قیمت مناسب اگه هنوز برا نی نی تو راهیت چیزی نگرفتی میتونی از من بخری
ای دی کانال روبیکا
Melikakidss

بهتره سلفری بدی شما که سلفری یه ازمایش خون هست چیز خاصی نیس ولی خاطر جمع میشی عدد ان تی یکم بالا نشون داده البته عکس هم واضح نیس خیلی تاره
ولی سلفری بدی بهتره

سلام بهت جنسیت رو گفت

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان مسیحا💙مهراس مامان مسیحا💙مهراس ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان هفته بیستم بارداری
مامان دریا مامان دریا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسر کوچولو💙✨ مامان پسر کوچولو💙✨ ۹ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هامین مامان هامین ۱ ماهگی