۲۴ پاسخ

دوقلوووووووووو

دوقلوووووووووووو😅😅😅

من فکردم از من زیاده از شما. زیادتره

ماشالله بتات بالااااس احتمالا دوقلو بشههه😍😍😍

آره عزیزم عادیه رشدش خوبه

مال من ۱۲ هزار بود ..۵ روز بعد موعدم ..تازه خود منشی گف دوقولو هس ..ولی ی قل بود .فقط سالم باشه همین ..ربطی ب بتا نداره ..

عادی عزیزم
بالا نیست نگران نباش

من با سه روز تاخیر ۹۰۰
و بعد 9 روز ۶۹۱۹

بالا نیست ک من روز موعدم سر بارداری اولم ۵۰۰۰ بودم و یکی بود ولی خواهرشوهرم ۱۳۰۰ بود دوقلو داشت ب بتا ربطی نداره گلم

مبارکه عزیزم 😍🤍

این مطمئن سه قلو اونم هفت روز به موعد

برای منم دعا کن
سه ساله نمیشه به هر دری میزنم

عزیزم شاید دوقلوعه

نه بابا من تو ۴ هفته ۲ هزار بودم الان تو پنج هفته ی ۸ هزار هستم عادیه

عااالی مبارک عزیزم

چندوقت اقدامی

خیالتو راحت کنم من 5روز تاخیر 16هزار🤭

منم 6روزمونده دیشب زدم منفی بود

آمپول آزاد سازی زدی؟؟

اره بابا منم بیشتر ازین بود

امکان چندقلویی هست😍

سلام عزیزم

بی بی زدی بعدفتی آزمایش

عادی که هست ولی امکان داره دوقلو باشه
سیکلت چند روزه هستش عزیزم؟؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا💙💙💙 مامان معجزه خدا💙💙💙 ۲ ماهگی
مامان مهوا خانم مامان مهوا خانم ۵ ماهگی
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته هجدهم بارداری
مامان آلاء 🎀 مامان آلاء 🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دلبند مامان دلبند هفته سی‌ودوم بارداری