۱۰ پاسخ

من بی حسی

من بی هوشی، دوستم بی حسی

منم شنبه باید برم
بعدش درد نداشتین؟ احساس بد نداشتین؟ استراحت مطلق بودین فقط؟

من بیهوش شدم هفته قبل

برا منو با بیهوشی کامل انجام دادن اصلا هم متوجه نشدم

بیهوشی عزیزم

بیهوشی

با هر ۲ تا هفته های بالاتر با بیهوشی
هفته پایین باشه بی حسی

من بیهوشی کامل شدم
چقددد خوب بود خیلی راحت خابیدم🤣😂

بیهوشی توی بیمارستان انجام میدن ، بی حسی تو مطب هم انجام میدن ! بستگی به دکتر داره

سوال های مرتبط