فردا سرکلاژ میشم 🥺 بی حسی گرفتید یا بیهوشی؟

۱۲ پاسخ

بیهوشی،اصلا استرس به خودتو نینی وارد نکنی که همش بیخودیه عزیزم،اصلا نترس که آسون ترین عمله

سلام عزیزم. پس قرار شد سرکلاژ بشی؟ من بیهوشی. اصلا عمل سختی نیست هیچی نمیفهمی نترس

بیهوشی

انشالله بسلامتی
بابیهوشی انجام میشه کلا۱۰-۱۵دقیقه بیشترطول نمیکشه

بی حسی بود همش پنج دیقم نشد تو اتاقه ساعت بود چشمم بهش بود ،

بیهوشی. چیز دردناکی نیست من خیلی استرس داشتم بعدش فهمیدم استرسم الکی بوده. فقط بعد که به هوش میای شبیه درد پریودی یکم بیشتر داری

من بی حسی بود

بیهوشی بود

بیهوشی
طول سرویکس چنده

بیهوشی بود بره من

بیهوشی
نگران نباش هیچی نیست

بیهوشی

سوال های مرتبط

مامان حسین و علی مامان حسین و علی روزهای ابتدایی تولد