برای سرکلاژ بی حسی یا بی هوشی بکار میبرند؟؟

۵ پاسخ

منم بیهوش بودم

بیهوش میکنن اکثرا چون درد داره

بیهوشی، تو اتاق عمل انجام میشه

منو که بیهوش کامل کردن

من رو بیهوش کردن.

سوال های مرتبط