۲ پاسخ

فکر نکنم از من اینجپزی نبود

بخاطره بهم ریختن هورمونامیگن مزه شیرروعوض میکنه ویکمم شیرکم میشه بعددرست میشه مایعات زیادبخور

سوال های مرتبط

مامان حلما و حسین☺️ مامان حلما و حسین☺️ ۶ ماهگی
مامان زیزیگلو مامان زیزیگلو ۷ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۶ ماهگی