۷ پاسخ

سلام میشه آزمایش منو هم نگا کنین ببینی جنسیت چیه

تصویر

من بارداری پوچ داشتم

من بتام ۲۸بود چندروز بعدش دوباره آزمایش دادم شده بود۲۰ و بعدش خونریزی و تمااام...

https://rubika.ir/joing/IFBFEBJG0KMTREXBIUWODOMXOCQRJAEE

من داشتم بتام ۳۸ بود بعد افت کرد افتادم به خونریزی بعد یه چیزی مثل جیگر قرمز بزرگ ازم افتاد دوماه طب سنتی رعایت کردم بعد پسرمو باردار شدم

من بتا دادم مثبت شد ۴ روز بعد پریود شدم

من🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان وانیل مامان وانیل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بلوبری💙 مامان بلوبری💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری