علایم بارداری شیمیایی چیه؟ تجربه داشتین؟

۲ پاسخ

علایم پریودی

هیچ علائمی نداشتم من فقط سینه درد از شروع پی ام اس داشتم بعدم سوزش واژن بعدم که اصلا نفهمیدم و سقط شد

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وششم بارداری
درانتظارنی نی🥺 درانتظارنی نی🥺 قصد بارداری
میخک🌱 میخک🌱 قصد بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری