علائم بارداری شیمیایی چیه؟

۱ پاسخ

علائم نداره فقط بتا تا یک حدی بالا میره بعد ریزش میکنه وتو سونو چیزی دیده نمیشه خواهرم بتاش ۴۰۰۰ هم اومد ولی چیزی دیده نشد تو رحم بعد ۲ هفته خودش پریود شد وتمام علائم بارداری مث قبلیا داشت

سوال های مرتبط

درانتظارنی نی🥺 درانتظارنی نی🥺 قصد بارداری
میخک🌱 میخک🌱 قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته پانزدهم بارداری
زن آقا محرابم زن آقا محرابم قصد بارداری